2013. október 13., vasárnap

Hálaadás - Thanksgiving

Vacsorameghívást kaptunk Líviáéktól, akiket a gyerekklubban ismertünk meg még tavasszal. Mondták, hogy hagyományos hálaadásnapi menü lesz, szóval pulykát sütnek. Én bevállaltam adesszertet.
Anitáékkal együtt kaptuk a meghívást, így összejöttünk sütit sütni, és mivel közel van a Helloween, készítettünk a vendéglátóinknak egy töklámpást is. Gondoltuk jól fog mutatni az új házuk előtt, ahová 3 hónapja költöztek be...
Péntek:
 


 
 
Szombat délelőtt:
Anna szeret sütni :)
Indulás előtt a másik desszert is elkészült; tejszínhabbal felturbózott tejberizs, ananász kockákkal és mentával.
 
Szombat este:
Nyüzsgés a konyhában.
Középpontban a PULYKA :)

 
Zoli mesélte, hogy több, mint 4 órát sült a pulyka, és nekik is ez az első hálaadásnapi sütésük, úgyhogy kíváncsiak milyen lett.
A menü a következő volt: brokkoli krémleves, a képen látható ropogós pulyka, vagy Luca szerint pipi, krumplipüré és vörösáfonya szósz. Plusz az általam készített gyümölcsrizs, de abból sem Robi, sem én nem bírtunk már enni, mert minden annyira finom volt, hogy az már nem fért belénk...

 




Uno parti :)




Carcassone!!! Olyan jó volt egyet játszani...

Véget ért az este, nagyon jól éreztük magunkat.
 
 
 
 

 
 

1 megjegyzés:

  1. Hú de jól nézett ki minden főleg a tejberizs ! Éhes lettem ahogy olvastam...

    VálaszTörlés