2017. március 18., szombat

Folyopart (Bow River)

Az egyik kedvenc helyunk a folyopart. Amikor 17 fokot igertek (csak egy napra persze) azonnal indultunk is. Iden eloszor.
Tavaly nyaron Robi noverevel, Gabival is ide vezetett egyik elso utunk. Akkor nem raktam fel kepeket errol, de most azt gondoltam erdekes lesz parhuzamba tenni a nyari es teli fotokat. 

Az enyhe ido eredmenyekent az eszaki oldalon jegkasas volt az ut, es Luca termeszetesen elesett. A csizmaja felett csurom vizes lett... 
 

Nyaron e miatt nem kell aggodni :)


A kavicsokkal jatszani (tonna szamra gyujteni) telen-nyaron jo moka.





Csonakos pecasok.



Most eszre sem vettuk hol keltunk at a kis szigetre, nyaron bezzeg egyensulyozni kellett...



Ezen a helyen akkorat estem tavaly nyar elejen biciklivel, hogy ma is viselem a nyomat. A korlatot nem en horpasztottam be, mert en pont a tovebe estem :)



Nagyon varjuk a termeszet ebredeset...







2 megjegyzés:

  1. Jaj, de nagyon jól esett visszanézni a képeket!!!!! Igazi élmény volt ott sétálni, kavicsot dobálni, köveket gyűjtögetni, madarakat figyelni-hallgatni, kárókatonát és pelikánokat számlálni :D Nem felejtem el, hogy mennyi szép követ összegyűjtöttünk Lucával, hogy otthon majd megfestjük őket... és szépen sorba mindeniket visszadobáltuk a vízbe :D A kígyócska volt csak ijesztő kicsit, de érdekes is ugyanakkor.
    Télen is nagyon szép ott és biztosan sok kincset is rejt!
    Az egyik kedvenc képem is itt van egyébként, a kis "Dorothy"-val ott fönt az út végén :D Persze nem köves, de van rajta sárga csík! :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. A ludak mar vonulnak eszak fele, de a tobbi madarra meg varni kell. Orulunk, hogy itt voltal :)

    VálaszTörlés