2013. november 4., hétfő

Október 27-én megérkezett a tél

Van néhány fotó, amit még nem mutattam meg, ezek pár hete készültek, amikor még szép őszi idő volt.
Azóta megérkezett  tél, méghozzá egyik napról a másikra. Október 26-án szombaton még 20 fok volt, másnap pedig havazott. Összefutottunk egy ismerőssel a Superstore-ban, amikor már javában hullt a hó, és megbeszéltük, hogy na jó, így október végén már nem is haragszunk érete annyira :)
Amúgy is inkább a hó és a napsütés, mint az eső és a borús idő. Nem?
Szóval következzen pár kép az egyik őszi kirándulásról. Engem a Szalajkavölgyre és a Fátyol vízesésre emlkeztetett a hely, de sokkal kisebb volt.
Egy óra volt az út, ez alatt már meg lehet éhezni :)

Mókus, mókuska, felmászott a fára...
Csipet-csapat.

Kukucs!

 

 
 
 
 
 
A kirándulás után még grillezni is maradt idő Anitáéknál, és Luca találkozott Dóra nyuszijával. Persze szerelem lett első látásra :)


 




Téli fotókat még nem készítettem, mert az első havas hétége elment a téligumi vásárlással és kerékcserével, a mostani havas hétvégén pedig már olvadt is...
Egyébként péntekenként járunk a katolikus magyar iskola ovis csoportjába, ahol múlt pénteken én helyettesítettem, mert az óvónéninek helloween parti volt a munkahelyén.
Helloweenkor Zarát látogattuk meg. Estefelé rengetegen jöttek hozzájuk édességet gyűjteni, mert az utcában sok gyerek lakik. Kb. 10 percenként kopogtak, a lányok meg rohantak az ajtóhoz. Mindenféle vicces és félelmetes jelmezes csapatok álltak a küszöb előtt. Persze nem holmi kis tök formájú kosárkát nyújtottak elénk, neeem. Jó nagy zsákokat :)
Az én kedvencem egy Némo halacska jelmezes kisfiú volt, a pociján a hal feje, hátul a farka. Mintha ő lett volna egy nagy plüss állatka. Nagyon cuki volt.

Luca egyébként már szépen beszél, mire hazamegyünk szerintem mindent fog tudni mondani. Most még van pár hang, ami nem megy, de pl.  MEEEM minden hangja tisztán érthető :) Szerintem ez a leggyakoribb szava.
Itthon szeret bebújni a kamrába és legújabb kedvence Elmo. Vele is alszik.
 
 
Amikor visszanéztem ezt a képet, rám jött a nevetés...
Amikor Luca meglátta, csak ennyit mondott: BÉKA!
 
A legújabb kötős projectem egy babatakaró. Előtte elkészült egy mellény Lucának, ami kicsi lett, de mielőtt újra nekikezdek, jól jön egy haladós munka. A leendő tulajdonosa épp azon a napon született, amikor a fotó készült. Persze ez csak utólag derült ki :)
Mindeközben Luca is alkot...
Kedvence mostanában a rajzolás:

Nálunk most majd hosszú hétvége következik, és megyünka hegyekbe! Sőt, thermálfürdőbe is, másik 2 családdal, úgyhogy reméljük jól fogunk szórakozni. Csak a kb. 4 és fél órás utazást kell túlélni :)
 

Puszi mindenkinek!
 

 
 



1 megjegyzés:

  1. Jaj, ennyi szép kép közül hogy tudjak kedvencet választani? :) A családi fotó is nagyon jó lett, meg a nyuszis fotók, de a legtündéribb ahol Elmóval alszik! Kedvencem mégis az ucsó, a lábas rajzos :D

    És nagyon szép helyen kirándultatok! Minél többet szívjatok magatokba a szebbnél szebb helyekből :)

    VálaszTörlés