2014. április 17., csütörtök

Boldog Húsvéti Ünnepeket!

Nem akar véget érni ez a tél, ami nem csak nagyon hosszú, hanem átlagon felülien hideg is. Már a kanadaiak is panaszkodnak :)
Tegnap is egész nap havazott, de hétvére melegszik az idő.
Szóval tavasz még csak a vázában van:
Azért volt már jó idő is, sőt egyik nap 20 fok, de mindig visszatér a havazás...
Pl. amikor este kipillant az ember tévénézés közben és azt látja, hogy szakad a hó. Olyankor nem hisz a szemének. Pedig, de...
Múlt vasárnap kimentünk egy kertészeti kiállítás és vásárra. Otthon minden tavasszal elmentem legalább egy ilyenre. Az otthon megszokott virágözön itt azért nem volt, és a szabadban csak virágföldet árultak teherautóról. Robi nevette is, hogy ezért sorba állnak az emberek, de mi is veszünk otthon földet, csak az 10-20 kilós csomagolásban van.
3 pavilon volt, az egyikben előadók beszéltek különféle érdekes témákról. Pl. hogyan ültessük be a kertet kis költségvetésből, vagy mit ültessünk hideg klímájú kertbe stb.
Ami tetszett: gyönyörű rózsák dézsában, orchideák (rögtön Jolika , a nagynéném jutott eszembe, akinek gyönyörű példányai vannak), aranyos miniatűr beültetések...
Egy kis sziklakerti növénykét azért én is beszereztem.
A kiállítás képei:

Musical garden wall
Na ezt azért nem tenném ki a kertembe, de jártamban-keltemben sok giccses dolgot látok másokéban, mint pl. napelemes művirág, neonszínű pléhbéka stb.
Ez a kerti amazon se kutya :)

A bídók (mignonok) most Luca kedvencei, elég sokat nézi őket.

Még semmi nem rügyezik, a fű sem zöldül...

A kerámiákért is oda vagyok, ezért nem is mertem közelebb menni, nehogy megtetszen valami :)

Egy termetes barkaág 20 dollárt kóstált, erre mondja apukám, hogy még jó, hogy lehet kapni...
Ez az amfora is szep, de nekem a gömb tetszett igazán, aminek a tetején bugyogott fel a víz és szépen lecsorgott rajta.


Tikfa ló
Ezt csak azért fotóztam, mert elképedtem az árán. Előtte már láttunk egy szép, fehér, teljesen egyszerű, de masszív kerti padot, ami 900 dollárba került leértékelve... Akkor ez már jobban megéri, hi, hi!

És végül 2 tündéri miniatűr kert, hordóba ültetve (kb 40 cm széles):


Nekünk a Nagypéntek lesz szabad, a hétfő már sima hétköznap lesz.
A lányoknak sok locsolót, a fiúknak pedig minél több pirostojást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése