2014. április 24., csütörtök

Mai vacsi

Szinte minden nap főzök, és elég sok új receptet kipróbálok Legtöbbször a netről keresgélek, vagy az otthonról hozott Stahl magazinból merítek ötleteket.
A mai vacsora nem csak nagyon finom, hanem tényleg szemet gyönyörködtető és egészséges is lett.
Úgy akadtam rá, hogy végre jó ízű fürtös paradicsomot kaptam a boltban, és a Stahl magazinban volt töltött paradicsom recept. Az gombás volt, de én nemrég már készítettem gombás melegszendvicset. Így maradt a töltött paradicsom ötlete.
Ágni görög konyhája: Töltött paradicsom és paprika sütőben
Ez lett belőle:
Ha lehet, Lucát is bevonom az előkészületekbe.
Kicsit variáltam az összetevőkön, és nem bántam meg.
Darált sertéshússal + kevés mélyhűtőből előkerült sült padlizsánnal turbóztam, oregánó mellett raktam bele borsikafüvet, a rizs amit használok barna és vadrizs keveréke (kicsit előfőztem) és hagyományos krumpli helyett édesburgonyát választottam. Éppen volt itthon egy. A fetát kifelejtettem, de a hús miatt nem is baj.
Már 10 perc elteltével nagyon ígéretes illatok jöttek elő a sütőből.
A végeredményt kicsit kapkodva fotóztam, mert már csak az erkélyen volt elég fény és meglehetősen hűvös volt :)
Az utolsó falatig elfogyott, úgyhogy holnapra megint ki kell találnom valamit :)
Egyszer majd leírom a kedvenc bevált receptjeimet. Legalább is egy párat.
Aki teheti nyáron készítse el! Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése