2014. május 11., vasárnap

Anyåk napja még egyszer :)

A Pázmány Péter Katolikus Magyar Iskolában, amit a templom tart fenn, anyák napjával záródik a tanév.
Ez úgy zajlik, hogy a mise után ebéd van, utána műsor. Erre jegyet lehet vásárolni,  ami azt jelenti, hogy kb. 150-200 ember van jelen, zömében idősebbek.
Mivel januártól én vettem át Anitával Lívia helyét az oviban, ezért a kicsikkel nekünk is készülni kellett.
Eszünkbe jutott, hogy erre az alkalomra ajándékot is illene adni, és ötleteket kezdtünk gyűjteni a netről, illetve segített Robi tanìtó néni nővére is.
Mielőtt megmutatom mi készült, bemutatom az ovisokat.
Sajnos év közben nagyon megcsappant a létszám, 10-ről 5-re, aztán az évzáróra 4-en maradtak, és még abból is egy gyerkőc elutazott a műsor idején.
Ezek az ikrek, Abigel es Trisztan munkai:
Az ünnepségre minden gyerek megtanult egy verset, amit nagyon ügyesen elmondtak. Sajnos erre Lucát nem tudtam rávenni, ő mindig csak velem akarta mondatni a verset :)
Persze énekelték az Orgona ágát és még egy anyák napi dalt. Mivel évzáró is volt, szólt az Iskola táska is.
Volt egy meghívott gyermek tánccsoport, nekik mindig nagy sikerük van.
Ezután mi következtünk mondókákkal és körjátékkal, zárásnak pedig a nagyok egy mesejátékot adtak elő. Luca ekkor már le sem akart jönni a színpadról :)
Hisztizett, hogy, hogy "Fel! Fel!"
Robi nővére, Gabi, skype-on követte az eseményeket, Szabi pedig videózott a fényképezőgépünkkel.
Fotó sajnos nem készült...
Megjegyzem én mindig is nagyon izgultam, ha színpadra kellett állni, és Luca miatt én most ott voltam, de megbeszéltem magammal, hogy nem fogom magam halálra aggódni.
Ez be is vált, és a gyerekeken is azt láttam, hogy a végére felszabadultak. Sok dicséretet kaptak, úgyhogy abszolút pozitív élmény lett az évzáró.
Remélem jövőre lesz folytatás,  ha a gyerekek jönnek, akkor biztosan.



1 megjegyzés:

  1. Most értem ide, hogy ezt a cikket is elolvassam! :) Jaj, nagyon édes volt az előadás!!! Itt tapsoltunk nektek nagy hangosan az egész család! És bocsánat, hogy miattunk nem készülhetett fotó, de igazából úgy éreztem, hogy első sorból nézem a kis csipet-csapat műsorát. Még egyszer GRATULÁLUNK! Szép volt nagyon! :) Köszi!

    VálaszTörlés