2013. május 19., vasárnap

Pünkösd Vasárnap

Pünkösd vasárnap elmentünk a magyar katolikus templomba. Az Árpádházi Szent Erzsébet plébánia a belvárosban van, kb. fél óra autózás tőlünk.
Odaértünk időben, bár nem túl korán.
A templom parkolójában még volt hely, ami meglepett, mert azt gondoltam, hogy Pünkösd lévén biztosan sokan lesznek.
A templom kívülről egyszerű; sajnos csak egy google fotót tudok róla mutatni, mert nem fényképeztem le.
Az utolsó sorban volt fenntartva hely a gyerekeseknek, de csak egy férfi ült a végében, amikor megérkeztünk. Illetve egy olyan 5-6 éves kislányt láttam még az anyukájával.
Máskülönben főleg idősebbek voltak, mint erről a sietve készített képről is kiderül.
A szertartásból sajnos nem sokat hallottam, mert Luca 2 perc után elindult felfedező útra, és pár perc járkálás és nézelődés után jobbnak láttam kimenni az előtérbe. Ott még vagy negyed órán át lépcsőztünk, végül a temlom előtt kötöttünk ki. Szerencsére jó idő volt és a mise sem volt nagyon hosszú.
A karzaton egy ismerős hang csendült fel, az a lány énekelt, aki a gyerek klubban népdalt tanított nekünk. Itt az ilyen apróságoknak is tudunk örülni, mint egy ismerős hang...
Persze Lucát sokan megmosolyogták, hogy milyen pici és aranyos :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése