2013. március 27., szerda

Kirándulás

Eredetileg más témát terveztem következő bejegyzésnek, de a szép időre való tekintettel ma messzebbre merészkedtünk Lucával.
Sokan panaszkodtok, hogy nálatok késik a tavasz, ezért gondoltam jót fog tenni néhány verőfényes fotó :)
Már otthon néztem a térképen, hogy tőlünk északra van egy mellék ága a Bow folyónak, és nagy területen park veszi körül, tele bicikli úttal.
Az alábbi Google térképen sötét zölddel ezt jelölik, illetve láthatjátok, hogy milyen közel van hozzánk a park egyik bejárata (kb. 2 km).














Sok szöveget nem is írnék, inkább meséljenek a képek.

Utunk elején.

 
Elhaladtunk egy építkezés mellett. Na itt aztán nagy volt a pörgés, minden ház más fázisban volt. Ahonnan mi érkeztünk már volt egy kész ház, a köztes állapotot láthatjátok, a végén pedig alapoztak...

 

Készül a tető. Nem tudom mennyire látszik, hogy osb lapokkal van megerősítve az amúgy is fából készült fal... Valószínűleg ezért van minden ház vakolat helyett műanyaggal bevonva.
 
Visszanézve az építkezésre:
 
 
Ahogy közeledünk a cél felé, feltűnik egy lakópark. Leginkább egy hotelre emlékeztetett.
 
 
 
Megérkeztünk a park bejáratához.
 



A távolban a korábban látott lakópark hátoldala.
 
 
Olyan erősem sütött a nap, hogy az aszfalt fölött vibrált a levegő.




 
Volt egy-két rövidebb jeges szakasz is.


Elértük a folyót, és mi innen visszafordultunk.
Lenéztünk jobbra,

 
Aztán balra is.
 

Reméltem, hogy Luca hazafelé elalszik, de nem így lett. Ismét elhaladtunk az építkezés mellett, ahol már a parkban tölött másfél óra alatt is szemmel látható volt a haladás.

Elvileg ma 8 fok volt, de én egy szál pulóverben voltam, Lucának pedig lebarnult a kézfeje.
Azt mondják itt nincs tavasz, tél után egyszer csak nyár lesz (majd valamikor), de szerintem ez úgy van, hogy a tavaszi napok be vannak ékelődve a téli, havas időszakok közé. Ez az én elméletem :)
Szóval jön még kutyára dér, de egyelőre itt szép idő van.




2 megjegyzés:

  1. Jé, csonttollúak! :D (Képzeljétek, láttam ma két gólyát, de nem tudom szegények mit esznek a fagyos vízből...)
    Kicsi Lucikám, jó nagyot sétáltatok! És biztosan kellemes volt a séta ebben a szép időben. De nagyon furcsállom, mintha rajtatok -no és a madarakon- kívül más nem is lenne az úton...
    Köszi szépen a képeket. Tényleg jól esett látni, hogy mégsem rabolták el a napot, süt az még valahol :)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudtam, hogy ezek csonttollúak, de gondoltam, hogy Te majd felvilágosítasz :)
    Hááát, érkezésünkkor találkoztunk 2 nővel, akik mondták, hogy ne aggódjak, csak itt ilyen jeges az út. Aztán legalább 15-20 percig nem jött senki, amíg Lucát szabadon engedtem. Már kezdtem kényelmetlenül érezni magam, mondom megesznek a farkasok :) , de aztán elkezdtek szállingózni az emberek. Egy biciklis, aztán kismama a párjával, apuka a kisfiával bciklin, kutyasétáltatók, túrázó bácsi, szerelmespár... De tömeg nem volt, az tény. Valószínűleg a hétköznapi kora délutáni időpont miatt. Meg nem is akartam senkit lefotózni, úgyhogy csak a bácsi van a hídon meg éppen feltűnik a szerelmes pár.

    VálaszTörlés