2013. július 3., szerda

június 26-27.

Június 26. szerda
Kicsit elmaradtam a beszámolókkal, de nem azért, mert semmi nem történt velünk.
Először is Anitával, akivel remélem még sok közös programot szervezünk majd, elvittük a gyerekeket bicajozni.
Azzal érkeztek meg, hogy Dóra otthon felejtette a bukósisakot, ami itt gyerekeknek kötelező, és most mi legyen. Elmenni érte és visszajönni túl messze laknak, esetleg biciklizhetünk az ő környékükön, de akkor mi lesz a kajával, amivel készültem...
Aztán eszembe jutott, hogy a játszótér mellett láttam egy sisakot a földön heverni már vagy 2 napja. Mondtam nézzük meg, hátha ott van még. A gyerekek meg is találták, a méret megfelelt, keleti kérdés megoldva.
Az útvonal jobb ötletem nem lévén ismét tőlünk indult a Fish Creek park felé, de nem a megszokott bejáraton mentünk be, hanem tovább mentünk a bicikliúton, ami távolabb esett a folyótól. Attól tartottunk, hogy esetleg az áradás miatt a folyóhoz közelebbi utak nem járhatóak. Így viszont egy másik gyönyörű környéket fedeztünk fel, olyan házakkal és kis kertekkel, hogy hűűű.
Majd Robival is elmegyünk és akkor csinálok egy-két fotót a környékről. Végre nem az egyen-műanyag borításos házakat láttuk :)
Anita készített pár képet a játszótéren, ahol megálltunk. Aztán itthon tejberizs és virsli volt, azt hiszem ez volt Dani számára a tökéletes menü :)
A lányok a mászóka legtetejére is felvitték Lucát.
Bogyó és Babóca is előkerült :)
Június 27. csütörtök

Ma Robi korábban ért haza, ezért elmentünk az irodába, ahol kresz vizsgát lehet tenni. Csak egyikőnkre maradt idő, mert 8-kor zártak. Most én következtem, mert Robi már próbálkozott egyszer.
Felvették az adataimat, aztán a 4 gép közül azt mondták üljek az egyeshez. Oda is ültem, de nem láttam semmit rajta, hogyan kell elindítani a tesztet. Elkezdtem Robit kérdezgetni, erre a legközelebbi pultnál lévő pasi jól leszúrt, hogy nem szabad csak velük beszélnem. Aztán kiderült, hogy nem is az 1-es, hanem a 4-es állomást jelölték ki nekem. Így kezdődött a tesztem.
30 kérdésből ötöt lehet hibázni, és persze közben látni, hogy hány kérdésen vagy túl, mennyit rontottál és még mennyit kell megcsinálnod. 4 lehetséges válasz közül kellett kiválasztani a helyeset, időkorlát nincs (csak közeledett a zárás :) A  kérdéseket lehet átugrani is, azokat a végén újra felteszi. Eléggé izgultam, mert a felénél már kb. 3 hibám volt. Menet közben kettőt átugrottam, aztán egyszer csak elértem a végére. Már csak a 2 nehéz kérdés volt hátra, 1 hibázási lehetőség. Persze rögtön az elsőt elrontottam. Minden az utolsó kérdésen múlt, és ekkor már nagyon izgultam.
Aztán valahogy kifilóztam a választ, és amikor kiírta, hogy correct! akkor úgy éreztem magam, mintha megnyertem volna a jackpotot :)
Már csak a jogosítványt kellene lefodíttatni, amit aztán lecsekkolnak otthon, és a forgalomban tett vizsga van hátra. Azt hiszem ha meglesz a kanadai jogsi, akkor eleszik a magyart...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése